fòrum

Enquesta: tauler pla de ...

Comparteix:
Notifications
Esborra-ho tot

Quin és el vostre preferit? Per què? L’enquesta es crea el 29 de desembre de 2020

Enquesta: tauler pla o caixa de ressonància?

Pàgina 2 / 2
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista

@admin

Un per mirar amb el so desactivat!

respondreCitar
Publicat: 31/12/2020 1:53 am
Nataliya agradat
Nataliya
(@administrador)
Defensor de Kalimba administració

@greenlarry Suposo que són els mems que agraden molt a les generacions més joves! Disculpeu ^^ i espero que hagueu après alguna cosa 

Propietari de kalimbera.com KalimbaForum.com

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 31/12/2020 1:55 am
kalimba_bee
(abella_kalimba)
Kalimbista actiu

Al final, la caixa de ressonància seria la meva opció pel so. És un so rodó i terrós que es pot escoltar en una habitació amb altres instruments acústics.

I val a dir que hi ha un ampli espectre de qualitat per a les caixes kalimbas. Els dents morts SÓN els pitjors! Tinc la sort de poder dir que gairebé tots els meus kalimbas són Hugh Tracey (també tinc alguns Gecko i instruments de qualitat similars adquirits a Amazon), bastant car, però val cada cèntim. Un instrument africà, fet amb belles fustes africanes, fabricat a l’Àfrica. Han estat al joc més temps que ningú, i es nota.

Per comprar un instrument pressupostari, provar una nova marca o arriscar-me amb les dents, probablement posaria la meva aposta en un tauler pla.

respondreCitar
Publicat: 31/12/2020 a les 7:55
Nataliya agradat
YnasWorld
(@ynasworld)
Moderador del fòrum Presentador

M'agrada que treballin tots els meus dents, així que m'agrada més el tauler pla.

respondreCitar
Publicat: 08/01/2021 2:43 am
Nataliya agradat
PensionsPosse
(@Pensionerposse)
Eminent kalimbista

Per primera vegada, provaré un Kmise amb caixa de ressonància (acabo de demanar-lo avui).

respondreCitar
Publicat: 08/02/2021 a les 4:14
Nataliya agradat
Aslya
(aslya)
Kalimbista de confiança

@pensionerposse Interessant! No conec aquesta marca, però té bon aspecte 🙂 Dits creuats per a un lliurament ràpid 🤩 

respondreCitar
Publicat: 09/02/2021 8:37 am
PensionsPosse
(@Pensionerposse)
Eminent kalimbista

Kmise fabrica una gran varietat d’instruments musicals de qualitat raonablement bona, tinc 2 de les seves harmòniques cromàtiques i alguns dels meus amics del meu fòrum d’ukelele diuen que els seus ukes també són bastant bons per diners.

(Espero que no arribi amb "dents mortes" com alguns de vosaltres, malauradament, heu tingut de les vostres compres).

respondreCitar
Publicat: 09/02/2021 9:33 am
Nataliya agradat
PensionsPosse
(@Pensionerposse)
Eminent kalimbista

El meu Kmise (buits de 17 dents) acaba d’arribar, va desempaquetar i provar les notes, només una a l’extrem no sonava del tot bé (però fa fred, de manera que podria formar-ne part, va haver de provar-ho tot seguit) ). 😉 

respondreCitar
Publicat: 13/02/2021 a les 2:00
Nataliya agradat
Nataliya
(@administrador)

@pensionerposse Ho aconseguim també de vegades, fins i tot si ressonen quan l’enviem. Creiem que és a causa dels canvis de temperatura durant l'enviament. Deixeu-lo reposar a temperatura ambient durant un temps i, a continuació, proveu de tornar-lo a sintonitzar; això sol solucionar-los.

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 13/02/2021 a les 4:57
Frank V
(@frankv)
Kalimbista actiu

He llegit moltes coses sobre taulers plans i kalimba buits i vaig anar a buscar una tauleta plana.

M’agrada la manera de jugar suaument, sobretot perquè normalment practico a primera hora del matí, quan la dona encara dorm. I com deia el meu avi: "deixeu mentir les dones adormides" 😮 

respondreCitar
Publicat: 25/02/2021 9:23 am
Nataliya
(@administrador)

@frankv El teu avi no podria ser més savi: ho he de donar.

Quin tipus de tauler pla practiques? sembla molt interessant 

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 25/02/2021 a les 10:13
Frank V
(@frankv)
Kalimbista actiu
Publicat per: @admin

@frankv El teu avi no podria ser més savi: ho he de donar.

Quin tipus de tauler pla practiques? sembla molt interessant 

És una kalimba casolana.

Es van demanar dents a Amazon i la fusta és de pi. He demanat un bon tros de roure perquè he trobat a la xarxa que una fusta dura dóna un millor so. Però quan va arribar tenia un gran crack. No volia esperar que arribés una de nova, així que vaig agafar una mica de fusta de pi que tenia al voltant i vaig fer la meva kalimba. L’arbre i els ocells es van imaginar amb pirografia (una altra afició meva) i va tacar la fusta.

He de dir que, per a principiants, no sona tan malament. Tot i la fusta tova

respondreCitar
Publicat: 26/02/2021 6:08 am
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista
Publicat per: @karinvdb

@alpobc No crec que això funcionaria. No sóc un expert, però sento que la raó per la qual un kalimba buit té problemes amb les notes agudes / les dents exteriors és sobretot que us acosteu massa a la vora, la caixa buida és la que ressona i això funciona millor al mig. 

No, crec que les notes exteriors no ressonen tant perquè les notes són molt més altes. Les notes més altes no sonen durant tant de temps com les notes més baixes en qualsevol instrument.

respondreCitar
Publicat: 30/01/2022 a les 9:24
Pàgina 2 / 2
Comparteix: