fòrum

Enquesta: tauler pla de ...

Comparteix:
Notifications
Esborra-ho tot

Quin és el vostre preferit? Per què? L’enquesta es crea el 29 de desembre de 2020

Enquesta: tauler pla o caixa de ressonància?

Pàgina 1 / 2
Nataliya
(@administrador)
Defensor de Kalimba administració

Quin és el vostre preferit? Per què?

Propietari de kalimbera.com KalimbaForum.com

Inici del tema Publicat: 13/12/2020 1:38 am
Vers de Kalimba
(@Kalimbaverse)
Famoso kalimbista Registrat

Tauler pla!

Tot i que és més tranquil sense caixa de ressonància, el so que produeix és més dolç / suau / dolç, a més hi ha menys possibilitats de trobar-se amb problemes com els dents morts / els cossos morts / els dents que sonen, cosa que passa de vegades per als buits 😆

descarregar
respondreCitar
Publicat: 15/12/2020 1:12 am
alpobc
(@alpobc)
Eminent kalimbista

@kalimbaverse així que desmuntar un tauler pla i posar aquest maquinari en una caixa, seria el millor d’ambdós?

Vaig comprar unes barres barates a Wish i vaig construir una kalimba d’una caixa de cigars. Tenia mortalitat i no tenia sosteniment. Vaig desmuntar-ho i vaig posar el maquinari en un tros massís de roure. Té més sostenibilitat, però alguns dels dents encara estan morts. L’E ° es va trencar quan el vaig construir a la caixa de cigars.

Crec que funcionaria una caixa buida amb una part suficient de gruixuda. Sembla contraintuitiu que provingui d’un instrument de corda per tenir una caixa de ressonància gruixuda.

Tocar una nota equivocada és insignificant; jugar sense passió és inexcusable.
~ Ludwig van Beethoven

respondreCitar
Publicat: 17/12/2020 6:19 am
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista

Només en tinc un, un tipus de caixa ressonant. Primer kalimba que he jugat i m'encanta! 

respondreCitar
Publicat: 19/12/2020 a les 9:42
Ookami
(@ookami)
Kalimbista actiu

De moment, el tauler pla, com que encara és habitual que les kalimbes buides tinguin dents sense sortida molt rígides o fins i tot amb poca ressonància i un to enganxós a les notes. 

respondreCitar
Publicat: 29/12/2020 a les 4:25
Mills
(@molins)
Kalimbista actiu

Vaig fer moltes investigacions abans d’obtenir-ne el primer i vaig obtenir un kalimba de caixa de ressons / buit. Per alguna raó, crec que pensava que era millor i semblava més un instrument musical "real". Tot i això, des de llavors he decidit que m'agraden millor els kalimbas de tauler pla. M’agrada poder tocar les notes agudes. Per a mi, no importa que no sigui tan fort. Hi ha certs casos en què a algú li pot agradar més un buit, com per produir efectes especials amb els forats del so. Suposo que tots dos tenen avantatges i desavantatges, segons el so que busqueu. 🙂

respondreCitar
Publicat: 29/12/2020 a les 8:10
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista

@ookami la meva caixa buida és molt ressonant, sense dents mortes, i, tanmateix, va ser una barata d’Amazon. Suposo que vaig tenir sort.

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 2:04 am
Ookami
(@ookami)
Kalimbista actiu

@greenlarry, sí, és bo per a tu 👍 :). Bé, hi ha excepcions, ja que això significa que hi ha esperances de millora i que les excepcions funcionen per convertir-se en la mitjana. Algunes marques o tipus de fusta també hi semblen menys propensos. 

A la llarga, no excloo les caixes buides, només espero que en surti un que superi de manera fiable aquests problemes generals 😉 (vigilant múltiples ressenyes / informes / portades reproduïts en diferents models).

Al mercat que tinc al meu abast, els buits més econòmics no són necessàriament tan barats en comparació amb un tauler pla (fusta o acrílic). I també tinc alguns altres criteris, com ara la varietat de tecles (21), les dents molt suaus i fàcils d’arrencar (en particular les puntes altes) (pell sensible i ungles més aviat curtes 😆), el tipus de so que surt (difícil de descriure, depèn de les preferències personals i, sovint, és específic de la marca / model). Les taules planes ofereixen més opcions amb 21 tecles, ni tan sols recordo en la meva investigació un kalimba buit amb 21 tecles. Això també va jugar un paper a l’hora d’agafar un tauler pla de 21 tecles com a primer Kalimba, una mica més car que el primer preuat buit.

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 4:41 am
KarinvdB
(@karinvdb)
Nou kalimbista

@alpobc No crec que això funcionaria. No sóc un expert, però sento que la raó per la qual un kalimba buit té problemes amb les notes agudes / les dents exteriors és sobretot que us acosteu massa a la vora, la caixa buida és la que ressona i això funciona millor al mig. 

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 9:40 am
KarinvdB
(@karinvdb)
Nou kalimbista

No he tingut l'oportunitat d'utilitzar un kalimba buit. Quan vaig investigar abans de comprar el meu primer kalimba, vaig estar molt agraït pels vídeos que explicaven la diferència, estic totalment bé perquè el kalimba no sigui fort i el so més dolç de la placa és exactament el que prefereixo, així que vaig comprar un Lingting de placa. Si no hagués fet cap investigació, probablement hauria comprat un dels kalimbes buits més barats i fora de marca.

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 9:43 am
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista

Abans d’aconseguir el meu buit actual, la meva parella va demanar una sorpresa a un tauler pla de 10 notes. Va arribar però no hi havia cap tauler. Només una bossa de dents minúscules i les barres jeje. Podria estar disposat a muntar-ho algun dia ...

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 11:32 am
Nataliya agradat
Nataliya
(@administrador)

@greenlarry clàssic Wish haha: feu-me saber si necessiteu alguna orientació o si teniu cap pregunta. Us recomano instal·lar-lo després en un tauler pla

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 30/12/2020 11:38 am
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminent kalimbista

@admin Sí, busco alguna cosa que pugui utilitzar com a tauler pla i hauré de saber on instal·lar les barres

respondreCitar
Publicat: 30/12/2020 11:41 am
Nataliya agradat
Nataliya
(@administrador)

@greenlarry proveu de visitar els fusters locals per obtenir una forma sobrant de tauler. Veuré si en puc trobar plànols i publicar-ho aquí més endavant

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 30/12/2020 11:50 am
GreenLarry agradat
Nataliya
(@administrador)

Mireu aquest vídeo Larry: una cosa important que cal tenir en compte a l’hora d’instal·lar els dents

respondreCitar
Inici del tema Publicat: 30/12/2020 a les 1:03
Pàgina 1 / 2
Comparteix: